היום כל העסקים יודעים כי ישנה חשיבות עליונה למתן שירות איכותי, מהיר וישנה חשיבות לזמינות ללקוחות. הלקוחות והלקוחות הפונטציאליים מצפים היום לקבל מענה לאורך שעות רבות משעות היממה והם מצפים לכך שהשירות שהם מקבלים ייתן להם מענה נעים ומכבד. בו בזמן שהלקוחות מצפים לשירות ברמה הגבוהה ביותר ולזמינות מלאה מהעסק, העסק צריך להתמודד עם הדרישות הללו ובו זמנית גם לעבוד או לנהל חיים שהם לא בהכרח העסק עצמו. שירות מענה טלפוני לעסקים נותן מענה ללקוחות ולעסקים בצורה שמתאימה לעסק.
הגדרת הצורך של העסק
הצורך של העסק משתנה בין עסק אחד לאחר. ההגדרה מה העסק צריך מתבצעת באופן נקודתי מול העסק עצמו. כלומר, החברה אשר מספקת שירות מענה טלפוני לעסקים תברר מראש מה הצורך של העסק כשהיא מבררת באלו ימים ושעות ירצה לתת שירות, איזה סוג של שירות הוא צריך והאם יש לו ציפיות מיוחדות מהשירות. באמצעות מענה לכל השאלות יכולה החברה להתאים שירות מענה טלפוני לעסקים שמתאים לעסק עצמו.
לתת שירות כשהעסק סגור
אחת הסיבות לכך שעסקים רבים בוחרים לקחת שירות מענה טלפוני לעסקים היא הצורך לענות ללקוחות כל הזמן. בזמן שעסקים רבים נסגרים ישנם לקוחות שעוד מצפים לקבל שירות או מענה ולהשאיר פרטים. השירות הטלפוני מאפשר לעסקים ליהנות מכל העולמות, להיות סגורים, אך להמשיך לתת מענה ללקוחות ולא לפספס אף לקוח.
כוח אדם שנמצא מחוץ לעסק
יתרון בולט של שירות מענה טלפוני לעסקים הוא שהעסק מחזיק בכוח אדם מחוץ לעסק. כלומר, העסק עצמו לא אחראי לקחת את העובד לעבודה, להכשיר אותו והיא לא אחראית לספק לו את התנאים הסוציאליים השונים. למרות זאת העסק יכול ליהנות ממתן שירות מצויין ללקוחות.